• smartcalling-newbusiness
  • onderscheidend
  • visie-smartcalling
  • afbeelding3

knop-smartcalling1

knop-intrasales2

knop-intratrade2

Proefproject SmartCalling

Het vinden van de juiste klanten voor uw onderneming is cruciaal, maar naar welke klanten bent u op zoek en hoe kunt u deze klanten vinden en binden? Hebt u hier wel voldoende tijd voor? Hoe pakt u een efficiënte acquisitie aan en welke strategie past bij uw onderneming? U levert goede producten en uitstekende diensten. Maar hoe vertaalt u dit in het vinden van nieuwe klanten?

De formule van SMARTcalling sluit naadloos aan: op uw diensten, op uw onderneming en op uw vragen. Als u werkzaam bent in de Industrie of toelevering in de bouw. Een juiste combinatie van informatie en adviezen die u helpt betere marketing- en salesbeslissingen te nemen. Wij weten wat u zoekt en hoe wij dit op onze SMARTwijze voor u kunnen aanpakken.

U kunt gebruik maken van ons SMARTpakket, een proefpakket met de volgende inhoud:

  • Wij starten met u de pioniersfase waarin wij – in goed overleg met u – de juiste aanpak volgens de SMARTcalling methode bepalen;
  • In de navolgende proefperiode van circa 3 maanden start een actieve acquisitie tegen een aantrekkelijk tarief met een laag risico voor uw onderneming;
  • SMARTcalling garandeert resultaat en een vrijblijvend advies voor een vervolgperiode van 3, 6 of 12 maanden.

Hieronder vind u de checklist die wij gebruiken bij de eerste intake:

Commercieel

  • Wat is de historie van uw onderneming, hoeveel mensen werken er, vestigingen etc.?
  • Welke producten/diensten levert u?
  • Wat zijn de Unique Selling Points van uw onderneming?
  • Wie is uw doelgroep en wat zijn de kenmerken?
  • Met welke problemen kan deze doelgroep te kampen hebben en welke oplossing heeft u hiervoor?
  • Welke concurrenten zijn er en kent u de (positieve) verschillen met deze concurrenten?
  • Waarom zou een potentiele klant voor u moeten kiezen?
  • Welke 10 vragen worden het meeste gesteld door prospects en wat zijn uw (commerciële) antwoorden daarop?
  • Hoe verloopt een verkoopgesprek tussen prospect en uw account manager?

Organisatorisch

  • Wanneer mogen afspraken gemaakt worden?
  • Wie gaat naar de afspraken toe en wat is zijn/haar achtergrond?
  • Hoe verloopt een verkoopgesprek tussen prospect en uw account manager?
  • Wie verstuurt informatie op verzoek; hoe ziet uw informatie eruit?
  • Wie belt deze informatie na?
  • Wie verstuurt de afspraakbevestigingen?
  • Wie is uw contactpersoon voor administratieve zaken?

 

 

Heeft u nog vragen, wilt u nadere informatie?

Veel antwoorden op uw vragen beantwoorden wij liever persoonlijk. Wij kunnen u bellen voor een afspraak.

Klik dan hier  info

Belt u liever zelf? Dat kan natuurlijk ook:

T:  0182 600 563
M: 06 400 311 77

 twitterlinkedin

Edit